Bagaimana memilih jenama vitamin yang bagus?

Nak makan vitamin tapi tak tahu mana satu? Bagaimana memilih jenama vitamin yang bagus? 

Sukalah saya nak beritahu, kalau korang tanya saya, saya bagitau makan jelah Shaklee.
Lagi sekali tanya, Shaklee.
Esok lusa tanya, Shaklee.
Orang yang ke 100 kali tanya pun Shaklee... Ahakkss.
Eh bukan gembira saja-saja nak share okeh. Memang terbukti shekli ni bukan calang2 vitamin...
Makan berkesan.
Cepat kesannya tu.
Selamat pulak.
Sebab ada landmark study. Uji secara klinikal, ubat2 je orang uji macam ni.
Tapi ini SUPLEMEN JE.. Bukan ubat...
Tapi standard uji dia dah macam ubat. Sebab nak pastikan takde side effect negatif.
Ubat ? Lama2 makan pun ada side effect. Jadi kena makan secara berhemah la yeeeee.. Jangan main taram saje yo..


Vitamin lain? Ehem. Tengok graf landmark study tu... Ia menunjukkan sebaliknya. Bukan makin sihat. Malah makin tinggi risiko penyakit.


Vitamin Shaklee  enione? Whatsapp saje 0132015399😊😊😊
Ikhlas,
Pengamal vitamin selamat semula jadi.

#tsunamishaklee
#teamrock


KakSar mengomel

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.

No comments:

Post a Comment