Makanan untuk pesakit gout sehingga asid urik dalam darah berkurang

Makanan untuk pesakit gout sehingga asid urik dalam darah berkurang

Sakit gout, yang lebih banyak menyerang dewasa lelaki disebabkan oleh makanan yang mengandungi protein dan menghasilkan satu bahan yang dik...

Read more
Hilang motivasi kerja langsung takde mood?

Hilang motivasi kerja langsung takde mood?

Korang pernah hilang motivasi? Rasa tak mampu nak buat pape? Nak makan takde mood Nak tengok tv takde mood Nak keluar rumah takde ...

Read more
Aktiviti semasa cuti sekolah

Aktiviti semasa cuti sekolah

Cuti sekolah, kena buat kerja sekolah lah! Tiap2 ari dorang kena tanya kerja sekolah dah buat ke belum? Sebagai permulaan , dua hari l...

Read more
Lutut sakit dan bengkak berkurang lepas minum ...

Lutut sakit dan bengkak berkurang lepas minum ...

Makan tengahari kat mana tu? Parking kete jangan jauh2 sangat kalau dah sakit lutut. kalau bengkak apatah lagi. Adehh kak Sar suka...

Read more
Sel kanser merebak hasil sel cacat beranak pinak

Sel kanser merebak hasil sel cacat beranak pinak

Dalam setandan pisang, akan ada buah yang tak menjadi atau rosak. Mungkin disebab kan serangan jangkitan haiwan perosak dsb. Begitu ju...

Read more
Hilang rasa sakit jahit bersalin

Hilang rasa sakit jahit bersalin

HILANG RASA SAKIT JAHIT BERSALIN Ha KakSar pernah rasa dulu, masa mula2 bersalinkan anak pertama. Zupppp.. doktor potong. Agaknya sebab te...

Read more