Petua hilangkan sembelit dengan serat semulajadi

Petua hilangkan sembelit dengan serat semulajadi

Patutlah kakSar minum vivix membuang laju je, lawas gitu.  Puas kakSar cari petua hilangkan sembelit. Alhamdulillah jumpa juga. Baga...

Read more
Susu dan minuman untuk bayi selain susu

Susu dan minuman untuk bayi selain susu

Ramai di antara kita yang dalam dilema mana satu susu nak bagi kepada bayi bila kita ada pilihan. Bagi kakSar susu ibu adalah susu terbaik...

Read more
5 Sebab Menjadi Ahli Shaklee Makan Sendiri Tanpa Perlu Menjual

5 Sebab Menjadi Ahli Shaklee Makan Sendiri Tanpa Perlu Menjual

"Apa kelebihan menjadi ahli Shaklee ni?" Ramai ingat bila jadi ahli Shaklee kena menjual.  Oh tidak. Semestinya tidak. A...

Read more
Tip paling penting petua banyakkan susu badan selepas bersalin

Tip paling penting petua banyakkan susu badan selepas bersalin

KakSar bila air ketuban mula keluar kul 3.45 pagi lebih kurang pada 4 oktober tu, kakSar dah cuak sebenarnya.  Eh betul ke aku dah nak...

Read more
Roti sosej cheese resepi 3 meals a day Deukryang island

Roti sosej cheese resepi 3 meals a day Deukryang island

Tengok 3 meals a day lagi. Tengok resepi dia mudah aje nak buat. Lelaki plak yang masak. Artis pulak tu. Kali ni dorang masak roti sose...

Read more
Kagum dengan kejadian anak dalam kandungan

Kagum dengan kejadian anak dalam kandungan

Kali ni kakSar emosi terlebih-lebih. Mungkin dipengaruhi hormon oxytocin yang berlebihan. Overdose agaknya. Oh lupa bagitahu. KakSar selam...

Read more