Coq trol plus shaklee sumber 100 mg coenzyme q10 dalam 1 kapsul memang banyak

Coq trol plus shaklee sumber 100 mg coenzyme q10 dalam 1 kapsul memang banyak

KakSar nak cerita pasal coenzyme q10 ni. Tapi sebelum tu, nak cerita pasal suami saya cerita pasal Coq Trol Plus ni dulu. Minggu lepa...

Read more
Lupa benda paling penting hari pertama bersalin korang jangan buat kesilapan macam saya

Lupa benda paling penting hari pertama bersalin korang jangan buat kesilapan macam saya

KakSar senyum. Teringat kejadian terbersalin bulan Oktober tahun lepas. Sebelum teambuilding kakSar dah terdetik untuk packing barang dan...

Read more
Obses dengan Shaklee?

Obses dengan Shaklee?

Hish dia ni. Pagi-pagi lagi cerita shaklee.Makan shaklee. Minum shaklee. Tengok shaklee. Rasa shaklee. Daripada bangun tidur pagi sampai...

Read more
Sedut hingus bayi baru lahir dengan penyedut hingus

Sedut hingus bayi baru lahir dengan penyedut hingus

Itu pun nak cerita! Orang zaman dulu, mak-mak guna mulut untuk sedut hingus kan. Tapi kakSar tak suka buat macam tu sebab diri kita ber...

Read more

CERITERA KELAHIRAN BAYI PRAMATANG PART 3

Suami ku dan adikku cuak dan cemas. Masing-masing bertanyakan aku ok atau pun tidak. Aku memangtidak bergerak sehinggalah stretcher sam...

Read more
4 langkah mudah hilangkan kebimbangan ibu bapa terhadap ruam lampin bayi baru lahir

4 langkah mudah hilangkan kebimbangan ibu bapa terhadap ruam lampin bayi baru lahir

Ingat lagi kakSar terbersalin sebulan lebih awal daripada tarikh jangkaan? KakSar rasa sebab terlalu lasak dua tiga hari sebelum itu, ...

Read more