Sakit kepala selepas makan vitamin?

Sakit kepala selepas makan vitamin?

Its normal. Makan vitamin akan alami pening2, sakit kepala macam tak sedap badan pun ada, rasa tak kena je Sebab apa.. Sebab body t...

Read more
Cinch tea antara produk minda terbaik

Cinch tea antara produk minda terbaik

Nape KakSar ambil Cinch tea hampir setiap hari Korang nak tau, kakSar penggemar tegar cinch tea mix ni.. Nampak macam tea biasa.. Tapi...

Read more
My dance partner is my husband

My dance partner is my husband

KakSar baru lepas tengok cerita hindustan. Haha tertengok plak. Kisahnya.. Si lelaki terpaksa kahwin dengan si perempuan yang bakal sua...

Read more
Bulan puasa bulan mudah mengajar anak solat

Bulan puasa bulan mudah mengajar anak solat

Hari ni dah ramadhan ke 28, tahun 2017. Saat kakSar tulis catatan ini , kakSar teringat peristiwa dua hari lepas. Anak kakSar Hannan pert...

Read more
Tip Elak kepanasan di musim perayaan

Tip Elak kepanasan di musim perayaan

Dah ramai yang gerak balik kampung nak beraya ngan keluarga. Raya-raya jugak tapi kesihatan kena la jaga ye dop.. KakSar Cuma nak share t...

Read more

Cara mencerdaskan otak dengan makan ESP & LECITHIN

Mak mentua KakSar pernah bagitau, asyik lupa sejak2 akhir ni.. lalu kakSar dengan gembiranya mencadangkan supplement  ESP dan lecithin. ...

Read more