Siapa saya? Pengedar Shaklee Kajang yang MASIH AKTIF

Hai. Dah breakfast ke tuu?. Sambil tengah tunggu tu, mehle baca sikit perihal saya...
Saya Maisarah Mohamad tau awak2 semua. Mungkin ada diantara anda yang masih belum mengenali saya. Ibu full time kerja anak dua. Suami Ewan Ryusuke. Mak ayah ada lagi, adik beradik 10 orang. Saya anak no 3. Asal Terengganu tapi dah tinggal kat selangor lebih dah sedekad... Daripada tahun 2001 agi...

Pengedar Shaklee Kajang 0132015399

Kisahnya 
Saya ni pengamal tegar vitamin shekli. Sejak 2012 lagi. Kebetulan lepas naik pantang anak kedua rasa macam penatnyaaaaa tuhan je tahu. Sejak tu, saya ambil shekli dan dah rasa berkesannya. Susu meriah. Bertenaga. Ia juga menyelesaikan masalah alahan saya.
So sekarang, saya decide saya nak bantu pula orang lain dengan kelebihan vitamin shekli yang semula jadi dan senang diserap.
Takde pewarna
Takde chemical berbahaya
Semuanya yang semula jadi
Letak vitamin seketui, semut nak bawak lari tau...ingat makanan dia....
Insya Allah kalau beli ngan saya consultation seumur hidup.
So saya pakar set apa?
Set kesihatan wanita & lelaki
Set hamil,pantang &menyusu
Set kulit cantik
Set detoks untuk pelbagai masalah
Dengan saya, anda akan diguide betul2 dengan jadual pemakanan ekslulusif sampai dapat perubahan. Yang penting gabungan pemakanan, supplement dan gaya hidup.
Landmark study pun ada untuk sape nak tahu kesan jangka panjang makan vitamin shekli, buktinya buah pinggang tak rosak, malah makin muda dan makin sihat makan vitamin yang banyak2 tu... Umur 70 macam umur 50... Mahu?
Untung sape kawan ngan saya. Lagi untung kalau order melalui saya. Berganda-ganda.
Dah lama duk pomot shekli.
Hari ni nak pomot diri sendiri lak. Saya SID pro anda untuk hidup lebih sihat ceria dan gembira. Korang wassap je 0132015399.. Insya Allah saya bantu guide pemakanan ...
#tsunamishaklee wow
#liveamazing everyday
#shakleeeffect natural
#landmarkstudy marvellous
#tim6awesome always cute

KakSar mengomel

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.

No comments:

Post a Comment