Vitamin berkesan buat hati jatuh cinta lagi dan lagi

Jatuh cinta berkali-kali. Jatuh cinta lagi. Cinta sejati barangkali.
Masuk bab cinta semua laju. Hmmm. Kali ni cinta vitamin aje tau. Bukan cinta teruna dara. Heeeee
Jatuh cinta pandang pertama sejak makan vitamin secara kasarnya pada tahun 2012 lagi... Vitamin berkesan you.
Lepas tu jadi ahli tahun sama hanya kerana jadi ahli saya boleh menikmati harga ahli dan boleh dapat cash back. Untungkan. Beli vitamin dapat duit. Umpama dapat diskaun lagi. Lagi banyak beli, lagi besar diskaun... Diskaun paling besar 21% selepas harga ahli... Tak ke untung tu?
Tapi bukan itu poin utama saya. Makan vitamin brand international ni memang murah berbanding vitamin lain dalam pasaran. Sebab apa. Dahla kualiti tinggi, kuantiti vitamin tu pun berbaloi-baloi berbanding harga.
Berkesan toksah cakapla. Hanya manikam mengenal jauhari.
Hanya yang dah makan tahu apa yang saya maksudkan. Kalau belum makan, meh beli....tengok sendiri...
Jadi bila dah rasa keberkesanan, tengok sendiri kesan sembuh.dan lebih sihat orang yang amalkan shaklee selain diri sendiri, jadi saya rasa mungkin ini jalan untuk saya pula bantu orang lain turut serta untuk sihat dan sembuh daripada masalah yang mereka hadapi...

Anda nak dibantu? Meh roger tepi...bagitahu masalah.. Kita sama2 cari penyelesaian... Insya Allah..



Jangan kata akak tak payung ye...

KakSar mengomel

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.

No comments:

Post a Comment