Anda mencari seminar NLP Malaysia?

Ya Allah. Seminar ni datang lagi.

Program ni program NLP.  Korang pernah dengar Neuro Linguistic Programming?

Boleh tengok video Apa NLP kat sini.

Dengan NLP, korang boleh memukau sesiapa sahaja yang korang nak dengan ayat-ayat yang keluar daripada bibir korang.

Tu pasal orang yang patut hadir adalah anda..

Orang bisnes
Orang training
Cikgu -cikgu


Lepas hadir program ni saya rasa hidup saya lebih berwarna.. Lebih cerah macam supermoon semalam, semua duk tengok dia je semalam...

Yes. Saya perasan hidup saya ada peningkatan sama ada dalam kerjaya atau hidup personal saya.

Program ni boleh tingkatkan power dari dalam diri tau.

Power yang sebelum ni tidak digunakan dengan baik.

Nak tau power apa?

+Power of CHOICE
+Power of DREAM
+Power of FOKUS
+Power of STRATEGY
+Power of ACTION

Rasa nak pergi lagi sekali. Sangat recommend tuk orang yang nak upgrade diri!


Bila korang dah pegi program sekali, korang pasti nak pergi lagi nanti... Hahaha

Saya dah terkena!!

Benda baik tak baik simpan sorang. Jadi ni share kat semua.

Ada yang minat nak pergi? Tak lama dah program ni.. 25-27 November.. Tak pergi melepas.. Tunggu tahun depan pulak le..

Kalau korang nak pergi program ni.. Klik bawah ni

 Klik untuk daftar!

Maisarah Mohamad
Sharing is caring 😘😘😘

KakSar mengomel

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.

No comments:

Post a Comment