Kenapa pilih bisnes Shaklee?

Moga-moga kita dalam golongan ini.... Puas rasanya bila lihat orang lain tersenyum.



Sama2.

Perasaan yang indah, kan.

Masa saya tengok poster ni saya tengah fikir nak tulis antara sebab saya join bisnes shaklee.

Saya pilih shaklee sebab nampak peluang. Peluang nak bantu orang.
Saya dah jadi pengamal tegar sejak tahun 2012. Makan dan dah rasa beza sebelum dan selepas makan buat saya tergerak nak buat biz ni. Biz ni tak perlu fikir stok in hand. Tapi kalau ada, tersangatlah bagus sebab orang cari anytime.

Shaklee ni paling best sebab produk dia ada landmark study... Proven bagi kesihatan yang baik untuk pengguna ia dalam jangka masa yang panjang. Tak perlu risau sbb dah ada kajian. Nak makan jadi lebih yakin sebab ada bukti ia berkesan berbanding jenama lain.

Memang betul shaklee ni syarikat mlm. Tapi bukan carik orang. Kalau anda masuk jadi ahli, ahli lain takkan dapat apa-apa. Downline dpat harga lebih murah bila dia beli lagi bnyak. Dapat dalam bentuk cash bonus. Downline ni kalu rajin boleh pintas upline beliau. Bergantung pada kerajinan seaeorang. Upline yang dah master-master tu pula bukan senang nak naik. Atas usaha keras dan air mata yang bertahun-tahun dan amalan rohani.

Target saya bila saya bershaklee saya nak duk rumah. Saya tahu cabarannya sangat besar bila duk rumah ni. Dan ofcourse mestilah nak jadikan bisnes ni sumber pendapatan juga. Sekarang semua harga dah naik. Kalau nak duk rumah sekalipun, nak kena ada income nak tampung macam-macam perbelanjaan. Lagi sekarang ni harga minyak naik. Makanya bertabahlah semua benda akan naik juga... Buat apa nak bising. Yang dah naik, takkan turun punya. Jadi marilah sama-sama naikkan income dalam bisnes ni....

Dalam shaklee yang saya nak sangat adalah kebebasan masa. Nak bercuti sukahati.... Nak buat hobi saya suka hati... Tapi pada masa yang sama duit masyuk. Berniaga mesti sebab nak income kan? Jadi kalau sesiapa nak income kecil-kecil dan potensi income ribu-ribu... Meh rojer2... Peluang beb.. Peluang.. Sama buat jommm...

#tsunamishaklee
#liveamazing
#landmarkstudy
#shakleeffect

KakSar mengomel

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.

No comments:

Post a Comment