Peluang belajar berkali-kali dalam group support yang hebat ireach family

Untungnya lahai ahli-ahli ireach.
Nape untung?
Meh nak citer..Shaklee sendiri memang dah ada sediakan kelas. Berbayar juga free. Tak cukup dengan itu, leader2 Shaklee ni upline super duper upline, sideline semua berganding bahu, memang saling bantu membantu anjurkan kelas.


Macam-macam program yang dianjurkan untuk bagi SID lebih mantap, bukan sekadar jual. SID PERLU BERILMU, kata mentor2 dalam Shaklee. Kelas-kelas ilmu ni, ada yang percuma. Ada yang bayar komitmen fee. Yang bayar sudah tentu lebih rendah daripada harga pasaran.
Sepanjang saya bershaklee, ini antara kelas yang pernah saya hadir:
Kelas produk-Nutritionist sebagai penceramah. Ni kelas wajib SID kena pergi. Beliau cerita semua tentang produk.
Health & Welness Talk - dengar terus info produk daripada Nutritionist ye.. Macam2 kebenaran tentang makanan kita hari ni.. Huhu
Sharing Monthly Session- Perkongsian tentang Shaklee Effect, Shaklee Success Story. Kalau mentor sendiri turun, saya pun mesti turun. Sedut aura. Hihihi
Kelas marketing offline- setakat ni, bukan kelas mentor je pergi, kelas anjuran super duper upline pun pergi juga..
Kelas marketing online-kelas ni anjuran upline dan leader-leader. Mesti pergi. Banyak betul info dapat. Dalam program sama dibawakan otai-otai dalam dunia marketing online. Terbelit juga otak nak memahamkan bahasa marketing... Lama2 paham juga... Maklumle, ahkak ni bukan orang marketing.. Orang trening.. Hihihi
Kelas tulis blog dari jiwa- kelas menulis yang boleh ajak pembaca baca apa yang kita tulis.. Tulis dari hati namanya... Yup. Yang ni pun memang penting. Menulis secara santai dan berperasaan...
Bestkan bisnes ni.. Sambil g kelas2, satu yang best bagi mak-mak macam saya ni.. Saya boleh bawak anak-anak... Tapi kita kena pandai2 la bawak diri dan bawak anak tu.. ðŸ˜ŠðŸ˜ŠðŸ˜Š

KakSar mengomel

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.

No comments:

Post a Comment