Ko nak buat biz ni sampai bila?

Ada orang tanya, ko nak buat biz Shaklee ni sampai bila... Takkan sampai tua?
Ye. Kalau panjang umur, sampai tualah. Terlalu banyak benda best nak share. Rugi sangat tak kongsi kat semua...
Impian saya nak jadi nenek tua yang muda dan jelita serta kaya raya.... AMINNNNNN. Sahabat2. Tolong aminkan sekali. Nak tumpang sekaki? Eh boleh sangattt... Aminkan dulu heheheh. Pastu jom sembang tepi...😝
Sebab tak mustahil pun nak dapat semua tu. Ni ada nenek contoh daripada US. Baru daripada Conference Shaklee di Orlando tempoh hari.

Jadi nenek tua cantik dan kaya.. mesti jadi punya...


Umur Nenek ni dah sekitar 70-80 tahun. Perempuan di sebelah yang lebih muda adalah anak dia, yang dah berumur 50+. Lelaki yang tinggi di belakang tu adalah menantu nenek tersebut.
Mereka dah makan Shaklee sejak 40-50 tahun yg lalu. Di ulang, EMPAT PULUH tahun lebih makan Shaklee. Tengoklah mereka dan bandingkan dengan kebanyakan orang yang sebaya dengan mereka, tak nampak gaya mcm 50-an atau 80-an pun kan? Sangat sihat, boleh berjalan ke sana sini sendiri2 tanpa menggunakan tongkat.
Dan cerita paling best, anak beranak ni dah capai level Master Coordinator, income ratus ribu. Bukan saja lebih sihat makan Shaklee, tapi juga makin senang dengan duit Shaklee.
Siapa nak jadi nenek tua kaya raya? Saya lah tu. Jadi , nak kena usaha.daripada sekarang lah. Kalau nenek ni boleh buat, apa lagi kita yang muda-muda...
Jom sama2. Gambatteeee Maisarah!!!
Gambar: Master Lyna merangkap upline saya pun ada tu.. Yang tudung merah tu..

KakSar mengomel

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.

No comments:

Post a Comment