Angkasawan NASA makan sepapan Vitamin Shaklee setiap hari?

Hari ni sharing mentor bisnes kami ni...

Yang pergi trip Shaklee US 2016 yang oh semmnn...

Dalam sharing ni, dikongsikan trip melawat tempat roket dilancarkan kat US tuu...

Nak cerita yang angkasawan NASA MAKAN SEPAPAN Vitamin Shaklee ni setiap hari tau. Terkejut? Saya pun terkejut...



Dalam papan ni ada b complex, vitamin C complex, vivix dalam bentuk kapsul dan beberapa vitamin lain. Dapatla rasa pegang vitamin yang angkasawan makan... Hohoho

Awat dorang makan sepapan ni?

Kat bumi ada atmosfera, penapis cahaya matahari. Kita DI BUMI cuma terima 3% je cahaya matahari SEBAB ada ATMOSFERA. Itu pun kita dah PAKAI SUNBLOCK bagai sebab nak lindungi kulit.

Ha kat angkasa? Mana ada pape nak tapis UV  atau cahaya matahari.. Mereka angkasawan memang terima 100% cahaya matahari... Jadi bagaimana mereka survive?

Mereka makan VITAMIN SHAKLEE ni SEPAPAN SETIAP HARI....

Extreme kan? Logikla.. Cahaya matahari yang mereka terima pun EXTREME!

Shaklee memang berkesan even dalam extreme situation pun!

Anda memang sangat perlu makan vitamin Shaklee kalau nak ke tempat yang bercuaca melampau...

Nak order vitamin? Whatsapp je 0132015399 nanti saya guide...

Maisarah
Pengedar Shaklee Ohsemmmmm
0132015399

KakSar mengomel

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.

No comments:

Post a Comment