Turunkan kolestrol secara semulajadi tanpa risau makan makanan berlemak

Kakak Faridah. Itulah dia downline saya yang dah bersara makan gaji, tapi masih gigih makan shaklee daripada tahun 2014.

2014  hingga sekarang. Masih lagi continue makan.

Asalnya beliau makan Shaklee sebab kolestrol tinggi...


Paras kolestrol beliau menunjukkan penurunan daripada 6.8 turun ke 4.7 sebab konsisten dengan pemakanan  supplement shaklee.

Walaupun dah bersara, beliau utamakan kesihatan dengan masih membeli vitamin yang bantu kurangkan paras kolestrol seperti phytocol dan juga lecithin...

Sekarang, suami dan sahabat beliau pula sedang konsisten phytocol untuk turunkan paras kolestrol yang tinggi.

Semoga pasangan ini dan sahabat mereka diberikan kesihatan yang baik dan bacaan kolestrol bertambah baik!


Anda ada kolestrol tinggi yang asyik buat sakit kepala?

Jom turunkan kolestrol tinggi secara semula jadi.. Nak saya orderkan.. Hubungi je saya...

Maisarah
Pengedar shaklee di hati anda
0132015399


KakSar mengomel

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.

No comments:

Post a Comment