Pulihkan semangat badan lesu dan tidak bermaya

Saya ketika dulu sangat penat. Tidur dan berehat, bangun esoknya pun sama.

Oksigen yang sampai kat otak pun rendah
Tahap antioksidan sangat rendah
Mineral potassium pun rendah yang buat otot saya lemah.

Masa ni tak larat, lesu, tak bertenagalah.. Mudah sangat melepek orang kata..

Kalau jalan, tumit kaki cepat sangat menyucuk
Kalau jalan laju-laju, kaki mudah sangat terpeleot.. Aduiii kadang memalukan... Nak ke mana tak tau.. Apa nak dikejar wahai Maisarah Mohamad... Hahaha

Masa tu belum cuba Vivix lagi. Saya menten makan dua benda ni. VITALEA dan PERFORMANCE DRINK.

Perlahan-lahan saya pulihkan tenaga dalaman... Yess. Sekarang ni pun rasa cam lemau, saya masih cari keduanya...


Maisarah
Tapi the best masih lagi VIVIX. Satu sudu kecil yang sangat powerful...

KakSar mengomel

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.

No comments:

Post a Comment