Penimbang digital Karada kini milik saya


| Sikit-sikit, lama-lama senarai impian betul-betul jadi tau |

Eh eh korang... Tengah bulan sid2 shaklee hip hip horey sebab bonus masuk tengah bulan.

So apa saya buat dengan duit bonus tu? Selain cover balik kos pengurusan, saya juga nak majukan bisnes.

Saya beli mesin karada supaya saya boleh tawarkan khidmat konsultansi yang lebih baik.



Apa mesin karada ni? Ia adalah penimbang digital yang juga boleh mengira komposisi lemak badan dan juga otot.

Ia dapat mengira

Jumlah lemak badan, lemak di tangan, kaki dan badan
Jumlah visceral fat
BMI
Jumlah otot, otot tangan ,otot kaki dan badan
Umur badan
Jumlah resting metabolism iaitu kalori yang badan perlukan untuk melakukan proses dalaman badan seperti bernafas, memproses makanan dan sebagainya tanpa sebarang aktiviti fizikal.

Memang best boleh kira terus daripada mesin ni... Senang nak buat pengiraan berapa protein yang saya perlukan ikut jumlah kalori yang perlu saya makan...

Oh nak bagitahu juga bonus tengah bulan ni tak pernah lewat tau... Best, memang best!

Makan sendiri pun dapat bonus.
Buat bisnes, dapat berganda...bonus dan untung runcit sekali...

Eh eh kadang dapat vitamin free lagi..

Untung berganda namanya....

Maisarah
Pengedar Shaklee dekat di hati
0132015399

KakSar mengomel

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.

No comments:

Post a Comment