Sabun basuh baju yang bagus dan jimat



Lepas seminggu Syawal, penat raya pun tak habis lagi. Kat ofis bukan main ngantuknye. Kalau disorongkan bantal, mahu terlena orang kejut pun tak bangun.

Sampai hari Sabtu, barang-barang ada yang dah di unpack. Termasuk baju kotor. Satu plastik sampah baju kotor aje, bukanlah baju saya sorang. Baju anak dara berdua pun ada. Yang si kakak tu lah yang paling win duk tukar baju. Tapi tak pe, nasib baik ada sabun basuh baju yang bagus ni.

Jadi, start hari ahad semalam, mulalah saya mendobi. Sikit-sikit. Kalau tak, tempat sidai penuh. Mak aje satu set dah berapa helai kali ngan berhari-hari... Hmmm adalah dalam 4 hari.. Campur anak-anak.. Hehehe

Saya tak kisah sangat nak basuh siang ke malam. Tapi.saya dahulukan baju anak dulu. Pencuci yang saya guna biarpun sidai pakaian dalam rumah, takde bau hapak baju bila dah kering. Dah la jimat.. Guna sikit je pun... Dah bau segar je...

Pencuci yang saya guna memang selamat, cepat melarutkan kotoran, sabun lagi banyak daripada filler (benda putih yang bukan sabun) baik untuk keluarga khususnya anak, baik untuk bumi juga...
Mungkin ramai belum tahu.. Shakl33 pun ada set pencuci juga tau. Saya kalau beli sabun ni, lama jugak boleh pakai tak abis-abis.. dua bulan jugak la.. hehe

Apa yang best mengenai sabun basuh baju Shaklee ni?

  • Tiada bahan kimia
  • Non Toxic
  • Selamat untuk bayi dan kanak-kanak
  • Sesuai untuk kulit sensitif
  • Berkesan, selamat & mesra alam.
  • Jimat

Get Clean Fresh Laundry Concentrate. Boleh basuh sehingga 88 kali cucian... Jimat sungguh.. Nak rasa penjimatan hebat dan bau segar pakaian lepas basuh? Hubungi saya di 0132015399.

Maisarah
SID 890066
0132015399
COD Kajang

KakSar mengomel

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.

No comments:

Post a Comment