Momen sebak buat saya terharu

Saya bab2 baby cepat buat saya terharu sebak sebab pernah rasa kehilangan. Faham perasaan nak dapat seorang anak bukannya senang. Sekarang dah ada dua, maka yang pergi jadi kenangan.

Jadi bila ada Customer yang tetiba mesej ada dua line pink.. Tanya betul ke mengandung.. Saya pulak yang tetiba sebak.. Alhamdulillah.. Momen yang sangat bermakna bagi saya.

Beliau dah dua tahun kahwin. Kebetulan anniversary tahun kedua perkahwinan.. So kandungan beliau jadi hadiah paling bermaknalah buat suami isteri ini tahun ni.

So sweetkan..

Kalau ada rakan-rakan yang juga sedang berusaha, meh ikhtiar dengan set kesuburan Shaklee. Moga Allah makbulkan doa dapat zuriat.. Meh le sembang tepi ye

Maisarah
Konsultansi eksklusif untuk anda...
0132015399

#tsunamishaklee
#teamrock
#liveamazing
#ireachfamily
#bisnesdarirumah

KakSar mengomel

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.

No comments:

Post a Comment