Benarkah vivix tonik ajaib boleh bantu turunkan kolestrol tinggi?


Tiap-tiap bulan saya dapat mesej kematian mengejut akibat sakit jantung di tempat kerja saya. Terbaru, dua hari lepas Uncle Raj, yang memiliki perniagaan surat khabar di pejabat dan sering menghantar sendiri langganan kertas berita selain dibantu pekerja beliau. 

Sedih kot tiba-tiba mati mengejut. Macam Uncle Raj, apa agaknya persediaan yang beliau dah buat untuk keluarga beliau? Salah seorang rakan saya borak dengan pekerja beliau, ramai yang dah suruh pergi buat pemeriksaan. 

Namun, apakan daya, ajal lebih cepat jemput beliau pergi dalam keadaan yang tidak bersedia. Ramai yang terkejut dengan pemergian beliau.

Ia bukanlah kerja satu hari yang menyebabkan sakit jantung. Salah satu punca adalah kolestrol tinggi. 

Kolestrol tinggi haruslah ditangani segera kerana boleh risiko tinggi kematian.


1)Plak berkumpul pada arteri hasil dari campuran mengerasnya kolesterol, lemak, dan elemen lainnya dalam darah. Lama-lama arteri tersumbat.

2) Jika arteri koroner yang menyempit, ia akan mengganggu aliran oksigen ke jantung. Sekiranya tersumbat dan tiada aliran darah, jantung lama kelamaan gagal berfungsi, sakit jantung menyerang.


3)Jika plak berkumpul di arteri yang membawa darah ke otak, otak akan kekurangan oksigen. Sel-sel otak cepat menjadi rusak dan mulai mati.  Hasilnya adalah stroke.

4)Kolesterol tinggi dapat membuat ketidakseimbangan hempedu, menyebabkan batu hempedu. Penumpukan plak di arteri yang menghalang aliran darah ke ginjal dan perut juga menyebabkan masalah. Contoh, sindrom iskemia usus berlaku jika ada penyumbatan di arteri yang menuju ke usus. Hasilnya sakit perut, mual, muntah, dan najis berdarah


Ramai orang nak Cara menurunkan kolestrol dengan cepat melalui pemakanan. Kalau boleh sehabis mungkin tak nak kena bedah. Itu kalau jumpa arteri yang tersumbat. Kalau tak jumpa? Ha mana nak tahu arteri mana satu...  banyak kot salur darah....

Kena bedah, dada depan kena buka, dah buka,  nak kena ikat dengan besi eh.. Apa-apalah. Betul ke ni tuan doktor? Hihi

Hari ni saya nak share selain set kolestrol yang saya pernah tulis, ada juga cara lain nak turunkan kolestrol dengan cepat. Tak perlu nak telan banyak-banyak pil. Memang sangat sesuailah dengan anda yang leceh nak telan banyak-banyak pil dan minum banyak-banyak air masak.

Takut tercekik kan kan kan. Eh bukan anda sorang je fikir macam tu. Saya pun sama. Saya pernah je makan vitamin C sampai luka esofagus saya. Dua tiga hari juga telan makanan terasa sakit. Huk aloh.

Dont be surprise. 

Shaklee ada tonik ajaib yang bantu menurunkan kolestrol dalam darah. Tengok dan lihatlah dua orang yang pernah makan vivix di bawah ini.




Vivix jika anda makan, macam-macam kesan sampingan lain yang anda dapat. Yang pentingnya.kesan positif.

Ajaib sangat ke vivix ni? Mestilah ajaib sampai ada yang sanggup belanja 7 botol sekaligus untuk dapat manfaatnya.

Sebabnya kenapa? Vivix ni kaya antioksidan.



Ada 4 kandungan utama yang membekalkan resveratrol dalam Vivix



Dan bulan ni ada offer untuk vivix. Beli 2, diskaun 5 peratus, harga ahli tau sebab keahlian free bila beli dua ni.



Sape yang dah makan vivix memang tak lepas peluang. Lagi-lagi anak-anak yang mak ayanhya kolestrol tinggi. Takkan korang nak biarkan ayah atau mak anda selamanya makan ubat hospital? 

Eh anda pun nak saya pos juga? Pos memang free tau.. Siap dapat satu beg daripada shaklee....

Whatsapp makcik segera hokey. 

Maisarah
0132015399
SID PRO 890066 😀

KakSar mengomel

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.

No comments:

Post a Comment