Impian saya 2016 memang buat saya tak sabar

#impiansaya2016



Okey. Tahun ni dah menuju penghujung... Seperti selalunya sebelum masuk tahun baru, saya akan menyenaraikan azam dan impian saya. Kali ni letak gambar terus. Biar terus masuk dalam2 #mindabawahsedar. Ada emosi, barulah ada tindakan. Kan kan... 

Yang lain semua baru kecuali umrah. Tahun lepas dah letak impian nak ke sana, tapi Allah belum izinkan saya ke sana 😊😊😊 

Yang gajet tu untuk kesihatan. Blood pressure husband turun naik, jadi kena cari satu alat, boleh check hari-hari. Lepas ambil VitaminC, OmegaGuard dan Lecithin baru dia rasa lega.... Tapi masih kena monitor... Ulang alik kerja jauh, tambah stress dan penat... Melambung-lambung dia naik.. Masa ni sensitif. Jadi jaga-jaga 😜. Kena bagi sekali B complex supaya emosi stabil. Emosi yang ni kena kawal... Tak bagus.

Mesin lagi satu tu boleh scan komposisi lemak badan... Tu pun nak kena beli. Yang tu untuk tujuan bisnesku.... Nak kira peratus lemak  dan otot badan pun boleh... Roger guna wassap ye... Nanti saya buat announcement. Mana yang dekat bolehlah buat ye...

Eh apa kene mengena pula mesin  jahit sulam tu? Haha.. Mestilah nak guna.... Untuk hobi. Saya suka jahit tau. Mana tahu satu hari nanti, kerja dari rumah pula 😊😊😊 

Gambar yang ada kerusi tu apa pula? Ha... Yang tu mom workstation di rumah. Nampak kan mesin jahit tuu... Suka sangat... Macam dah ada je workstation tu kat bilik atas. #VISUALIZE.... VISUALIZE....VISUALIZE ngeh ngeh ngeh

Yang gambar lagi satu tu... Itu #Jepun. Nak ke sana tak tahu bila. Tapi salah satu tempat yang kena pergi. Hait. Gambatte nehhhh Maisarah!!!

Maisarah
Berangan dapat semua impian sebelum bulan 12 2016. Mahu lompat ke bintang banyak kali. Yahoooooooo....

KakSar mengomel

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.

No comments:

Post a Comment