Vitamin C kecutkan jerawat batu dengan cepat

Saya cukup simpati bila ada yang mengeluh jerawat sentiasa naik di muka dan ambil masa lama untuk kecut ataupun hilang.

Saya dengar keluhan mereka lalu saya cadangkan mereka makan vitamin C untuk beberapa hari.

Dan mereka menerima cadangan saya! 

Lalu, saya berikan mereka sampel Vitamin C untuk mngecutkan jerawat batu mereka yang jelas kelihatan merah.

Kakak Zar, memberitahu saya sejak akhir-akhir ini jerawat sungguh-sungguh naik di muka. Dan saya nampak jerawat-jerawat itu di sekitar rahang dan dagu beliau. Nampak kemerahan dan bernanah.

Beliau antara yang menerima cadangan saya. Hari Jumaat beliau pulang dengan sampel. Tiba hari Isnin, beliau bertanyakan soalan kepada saya,

"Maisarah, bila nak pergi Shaklee lagi? Akak nak kirim boleh?"

Ok. Saya cuba untuk menutup rasa terkejut saya.

"Kenapa kak?"

"Akak nak kirim sebotol Vitamin C",
Kak Zar membalas.

"Oh ye ke. Saya memang ada ready stock vitamin C ni. Esok saya bawak, boleh?" saya terus memberi cadangan.

Kak Zar senyum sampai ke telinga. Agaknya gembira dengan jawapan yang saya berikan. 

"Nasib baik ada awak. Senang ada dealer kat pejabat".

Persoalannya, kenapa sampai Kak Zar nak beli sebotol Vitamin C selepas dua hari?

Beliau makan seperti yang saya sarankan. Hasilnya, jerawat merah di sekitar rahang dan dagu mula kecut dan surut. Siapa yang tidak gembira kan?

Selepas sebulan, saya dapati jerawat dah langsung tiada di wajah beliau. Alhamdulillah.

Apa yang vitamin C boleh buat untuk anda?



Ia membantu badan melawan jangkitan termasuklah jangkitan yang menyebabkan jerawat merah dan bengkak.

Bila jerawat sukar hilang, perkara pertama yang anda perlu lakukan adalah cari vitamin C, yang boleh tingkatkan keupayaan badan lawan jangkitan. Berilah masa, tunggu dan lihat perubahan pada wajah anda.

Mahu hilangkan jerawat batu? Cubalah Vitamin C Shaklee. Hubungi saya segera atau anda boleh klik gambar di bawah untuk order segera.

Klik gambar ini untuk order sekarang juga :)


Maisarah
Wassap 0132015399









KakSar mengomel

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.

No comments:

Post a Comment