Kenapa saya suka sangat makan BComplex


Hari ni Hari closing. Antara Hari yang sangat menekan perasaan SID-SID. Mana taknya, order saat akhir pasti ada. Hujung bulan begini memang kena konsisten makan Bcomplex, bagi mengurangkan tekanan. Tekanan yang positif.

Makan BComplex buat Saya boleh bekerja dengan tekanan tinggi. Saya masih makan gaji. Jadi, tekanan memang sentiasa ada. Tekanan pengurusan. Tekanan pelanggan. Tekanan kertas cadangan tak lepas. Tekanan nak tuntut dana HRDF 100 %.

Itu kerja. Tekanan kat rumah pun ada juga.

Itulah Saya. Cuba untuk mengurangkan tekanan hidup dengan makan BComplex. Tak perlu risau, Bcomplex memang tiada kalori. Ia sudah tentu tidak akan menggemukkan.

Yang terhasil cuma orang yang kurang stress dan bahagia. Orang stres banyak fikir, sampai tak lalu makan. Logikkan?

Selain makan Bcomplex, kayakan juga diet anda dengan sayuran Dan buahan. Lebih efektif dalam menurunkan stress secara berkesan.

Jom makan Bcomplex jom...

Maisarah
0132015399
GST~Geng Shaklee Terlaris

KakSar mengomel

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.

No comments:

Post a Comment