Bahaya Gadget Baru Lenovo

Salam pembaca sekalian,

Semoga sihat sentiasa dan ceria.
Saya keseorang ketka ini, teringat kisah tengahari tadi.

Ke KL Sentral bersama teman baik, untuk memasukkan cek di Mesin Deposit Cek. Alang-alang berjalan ke mari, singgahla kami berdua  makan tengahari di Ayam Penyet Ekspress. Kelihatan ramai pelanggan, namun ada kekosongan tempat duduk untuk kami berdua di satu sudut restoran. Duduklah kami berdua, order diambil dan makanan sampai dalam masa tak sampai 10 minit pun. Sungguh ekspres. Kagum seketika.

Maka sambil berkongsi hal keluarga dan perangai anak-anak yang melucukan, kami menikmati makanan di atas meja.

Jam menunjukkan waktu untuk pulang ke pejabat semakin suntuk. Bergeraklah kmai menuju stesen LRT. Namun, sambil berjalan untuk menuju stesen LRT, seperti biasa kami menyinggah sana sini, untuk melihat-lihat.

Pada masa yang sama, saya mengenggam HP yang baru dibeli Jumaat lalu. Sambil berjalan, kadang-kadang melihat skrin HP. Pada masa yang sama melilau sana sini sambil berborak dengan teman yang berjalan seiringan.

Tiba-tiba, kelihatan skrin wassup grup.

Apa yang berlaku selepas itu, bersambung di entri ini....

KakSar mengomel

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.

No comments:

Post a Comment