#TipsMakanSihat: Vita - Lea ==> Multivitamin yang membantu penambahan tenaga segera untuk kecergasan tubuh dan kekuatan mental, sekaligus membantu sistem memori dan fokus dalam kerja harian atau pembelajaran. Ujian klinikal membuktikan pengambilan selama setahun boleh mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65%! ## "Supplemen TerBAIK, Ingat Shaklee, PM saya atau tanya di sini---> http://bit.ly/1qpPnG6 " :)

Teks: Maisarah Mohamad
Foto : Shaklee.com.my
Salam pembaca budiman,

#TipMakanSihat: Vita - Lea;

Multivitamin yang membantu penambahan tenaga segera untuk kecergasan tubuh dan kekuatan mental, sekaligus membantu sistem memori dan fokus dalam kerja harian atau pembelajaran. Ujian klinikal membuktikan pengambilan selama setahun boleh mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65%!

Supplemen TerBAIK, Ingat Shaklee, PM saya atau tanya di sini :)

Salam sihat cantik,

Maisarah


from Buffer

via IFTTT

Salam sihat cantik,

Maisarah Mohamad
SID terbaik untuk anda
890066
0132015399(sms/wa)

KakSar mengomel

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.

No comments:

Post a Comment