4 Langkah mudah untuk jaga jantung berharga anda....

Teks: Maisarah Mohamad
Foto: mybodyhealth.net

Salam pembaca yang baik hati, terima kasih menjengah ke mari. Semoga sihat dan luar biasa gembira serta ceria.

Hari ini, jam ini, saya ingin kongsikan 4 Langkah mudah untuk jaga jantung berharga anda....

1)Elak makan makanan yang diproses kerana mengandungi lemak trans dan kolesterol teroksida yang menjadi penyebab utama sakit jantung.

2)Gantikan makanan yang diproses tersebut dengan sayur dan buahan segar, lemak baik/sihat dan protein yang menyihatkan daripada haiwan  dalam kadar yang berpatutan.

3)Makan cukup omega -3 dan omega-6 supaya darah dapat mengalir dengan lancar.

4)Elakkan gula, fruktosa yang diproses dan bijirin jika anda berisiko tinggi untuk ada kencing manis  kerana gula juga penyebab utama penyakit jantung di kalangan kelompok ini.

Makan yang original yang paling okay, tapi kalau yang original susah nak dapat atau banyak nak kena makan, cari yang paling senang, selamat, semulajadi dan terbukti berkesan---> sumber omega-3 :Omega Guard Shaklee & sumber omega-6 :GLA Shaklee.

PM saya untuk order hari ini!

Salam Sihat Cantik,
Maisarah Mohamad
0132015399
Shaklee Independent Distributor
890066

KakSar mengomel

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.

No comments:

Post a Comment