Tak kenal tak suka, sudah guna jatuh cinta!!!

KISAH CINTA VITAMIN 1

Shaklee percaya alam memegang jawapan kepada kehidupan yang panjang, sihat dan produktif.
Bermula hampir 60 tahun yang lalu, falsafah Dr. Forest C. Shaklee adalah Hidup berharmoni Dengan Alam untuk bantu manusia hidup bahagia dan sihat.
Hari ini, Shaklee merupakan syarikat no 1 di Amerika Syarikat, dengan memastikan produk Sentiasa Selamat, Sentiasa Berfungsi dan Sentiasa Mesra Alam.
Untuk itu, Shaklee
1)Menguji setiap ramuan baru untuk lebih 350 bahan cemar yang berbahaya
2)Menjalankan lebih 100,000 ujian kualiti setahun
3)Melabur USD250juta dalam ujian klinikal, penyelidikan dan pembangunan
4)Ujian-ujian tersebut tadi disokong lebih 100 kertas saintifik termasuk ujian pertama kali dibuat elama 20 tahun iaitu Kajian Landmark (Landmark Study), yang disiarkan dalam Jurnal Pemakanan dan banyak lagi
5)Telah membantu 7 dari 25 pengembaraan yang tercatat dalam Time -Llife Books' 25 Greatest Adventures of All Time

##############

Saya pun percaya dengan Shaklee. Kajian dan bukti saintifik begitu JELAS.
Masih ragu-ragu?
Cuba dulu baru tahu....
Saya dulu pun macam anda juga, terlalu meletakkan pemikiran lebih ke depan daripada tindakan dalam hal menjaga kesihatan yang terbukti selamat, berkesan dan semula jadi ini. Orang lain dah rasa dulu lebih sihat, barulah saya pula....
Kedengaran sedikit menyesal kerana lambat memulakan makanan tambahan Shaklee kerana saya tahu selepas melahirkan anak pertama lagi, tapi serius makan selepas bersalin anak kedua.
Hanya bermula dengan Set Penyusuan!
Saya telah merasai nikmat lebih bertenaga, lebih cergas dan lebih ceria dengan Shaklee :) .... Anda bila lagi?
Ps: Fikir lama-lama, nanti melepas! eh, vitamin je kott...

Salam sihat cantik,
Maisarah Mohamad
0132015399
SID890066
FB Maisarah Mohamad

KakSar mengomel

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.

No comments:

Post a Comment