Mengurangkan kolestrol dengan pemakanan tambahan Shaklee?

Salam semua,

Entri kali ini pernah saya kongsikan di Facebook saya. Saya kongsikan juga di sini moga-moga jadi inspirasi pembaca :). Dalam bulan September 2013, 25 haribulan, saya buat analisis kesihatan menggunakan mesin nama tak ingat. Sebenarnya saya berminat dengan mesin tu. Siap tanya harga. Sebabnya boleh dapat keputusan seperti BMI, paras kolestrol, peratus lemak bawah kulit, jumlah air dalam badan dan umur metabolisma....
DAN keputusan adalah
BMI NORMAL,
KOLESTROL EXCELLENT :-) ,
LEMAK BWH KULIT ADA SIKIT LEBIH (tang perut la tu),
AIR DALAM BADAN CUKUP, 
DAN PALING BEST UMUR METABOLISMA macam UMUR 21 huhuyyyyyyy....

Alhamdulillah semuanya berlaku dengan ikhtiar dan paling penting dengan izin Allah jua.... Boleh rujuk gambar yang saya kepilkan sekali bersama entri ini. Siapa nak tip, boleh pm saya. Saya boleh berkongsi ;-).

Tahu teknik pemakanan menggunakan produk Shaklee, anda juga boleh target untuk mengurangkan lemak-lemak terlebih dalam badan ke tahap yang SELAMAT DAN TIDAK MUDARAT.

Hidup mesti nak sihat kan?
Sarah M
ID Shaklee : 890066

KakSar mengomel

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.

No comments:

Post a Comment